miercuri, 29 iunie 2016

Am revenit...cu forțe proaspăte

    Prea multe zile fără să scriu pe blog. Mă gândeam chiar să renunț la el. Dar nu. L-am făcut cu un scop și de data asta nu voi renunța. Încerc să lucrez la el să fie accesibil, să aibă categorii. Despre ce vă scriu astăzi? Despre această sărbătoare care pentru mine înseamnă întoarcerea la credință. Dacă nu știți, pe Pavel îl chema de fapt Saul și prigonea creștinii. Găsiți aici toate informațiile despre cei doi sfinți. http://www.crestinortodox.ro/calendar-ortodox/sfintii-apostoli-petru-pavel-119925.html
    Astăzi i-am explicat pentru prima dată fetiței mele despre divinitate, ce înseamnă icoana primită la botez și Sfânta Împărtășanie. Și mi-a dat impresia că a înțeles. Se simte bine la biserică.
    Personal, încă odată am toate motivele să-i mulțumesc lui Dumnezeu. Îi mulțumesc pentru oamenii minunați pe care mi i-a scos în cale. Este ziua numelui prietenei mele de la Focșani. Pe care am revăzut-o de curând. Și care are un băiețel care împlinește azi 5 luni. La mulți ani, dragilor! P.S. Astăzi, A, văzând pe net fotografia cu cel mic...nu și-a dezlipit iar privirea cinci minute de la telefon. Face ravagii copilul asta, ai grijă! :) Îți mulțumesc pentru prietenia noastră care s-a păstrat în timp. Chiar dacă eu sunt mai ciudată și uneori uit să sun, nu înseamnă că nu mă gândesc la voi.
    Iar la finalul acestei săptămâni merg la nunta unei alte bune prietene, Anne. Care are cea mai ciudată și frumoasă poveste de dragoste din cele pe care eu le cunosc. Sunteți extrem de luminoși. Iar acolo unde este iubire, este Dumnezeu. Mă bucur enorm că ați ales să fie binecuvântată. Și sfatul meu este să vă păstrați tineri, frumoși și să nu uitați ce veți jura acum. În rest, toate curg de la sine și cu siguranță veți fi fericiți. Abia aștept să fiu alături de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu