luni, 18 iulie 2016

Cum și unde poți avea o vacanță de vis

     
           O să spuneți: ”Cum unde? Pe o plajă în Maldive sau o insulă pustie.” Poate aveți dreptate. Dar eu vă ofer o variantă accesibilă. Am mai scris despre Bulgaria aici pe blog. O să împărtășesc cu voi o  parte din sufletul meu. Nu, n-o să vă recomand Balcicul, deoarece recunosc că acest oraș minunat este mai mult de vizitat, așa că în drum spre destinația noastră de vacanță rămânem o noapte acolo. Dar...vă recomand cel puțin o săptămână la Nesebar. Nu e atât de departe de România, 350 de km dacă treci vama pe la Ruse și 500 dacă mergi pe la Vama Veche, e extrem de curată apa, cel puțin pe plaja Sud unde mergem noi de anul trecut, mâncarea este fabuloasă.

                             

          Ultima dată am mers fără cazare. Prețurile depășeau 50 de euro și cu banii aștia te cazezi și pe Coasta de Azur. Mi se pare mult. Iar Allinclusive la vecinii noștri mi se pare păcăleală. În condițiile în care au niște restaurante foarte bune și ieftine peste tot. Și mergând noi în zona în care am mai stat, am oprit la primul Aparthotel
și am sunat la numerele afișate pe geam. Eu aveam nevoie de bucătărie pentru că de când fetița mea s-a mărit mă car cu fructe, leguminoase, legume și trei oale după mine. Da, aparatul de fiert de la Philips Avent nu mai face față. E doar pe post de blender. Iar la restaurant ei nu prea îi mai dau după ce am luat afte în primăvară.
          Spre surprinderea noastră, am dat peste o cameră minunată unde ne-am simțit la fel de bine ca acasă. Dormitor mare, un fel de living cu o canapea extensibilă și televizor, balcon și o bucătărie frumoasă, curată și bine utilată. În fiecare zi a venit o femeie care ne-a luat gunoiul și ne făcea curat. Jos au și restaurant unde o ciorbă de pește ajunge undeva la 8 lei. Un fel principal până în 20 de lei. Și chiar se merită pentru că au un bucătar desăvârșit. Le-am explicat eu că avem probleme cu glutenul și mi-au făcut special pâine fără gluten. Ceea ce m-a determinat să scriu, este pentru că într-o dimineață, când așteptam lipia pentru fetița mea, l-am surprins pe patron rugându-se la Dumnezeu. Avea un mic altar făcut deasupra barului. Toți angajații acolo zâmbesc, deși stau de dimineață până seara la serviciu.
         Oamenii habar n-au că am blog, dar m-am gândit eu azi că așa le pot mulțumi pentru modul în care ne-au tratat. Acest Aparthotel se numește Stariat Kesten. Au wifi gratuit, parcare închisă, iar pe o cameră, am dat 35 de euro pe noapte în plin sezon. O să vă las aici numerele lor de telefon la care poți face rezervare: 0035955442937, 00359895765671, 00359898808185 și adresa de mail stariatkesten@abv.bg. Vă rog să nu faceți ravagii că vreau să mai merg acolo. :)
Pe plajă ajungi în două minute, trebuie doar să cobori aceste scări.
     

       


           
         Nesebarul este încărcat de istorie. Orașul vechi protajat de Unesco e extraordinar. Nu sunt doar turcisme. Dacă ai ochi, sunt multe magazine cu lucruri handmade, baruri și restaurante de unde privești marea ca la Monte Carlo și mai nou am aflat că poate fi înconjurat și pe o faleză. Tot pe o faleză poți ajunge pe jos înapoi la hotel. Doar că ai de mers cam 20 de minute. Pe noi ne țin picioarele așa că facem drumul de două, trei ori pe zi. Locuri de joacă pentru copii sunt multe, există chiar un tobogan care atunci când cobori vezi doar marea.

       

Vă recomand cu drag acest loc minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu