sâmbătă, 23 iulie 2016

Boloni: ”Eu știu că sunt un cetățean român foarte bun”

      De mult voiam să public ulima discuție pe care am avut-o cu Ladislau Boloni, atunci când ne-a arătat cartea lui de identitate. Iar acum m-am gândit că este momentul potrivit, ca o continuare la ceea ce am scris ieri. Evident că sunt subiectivă, asta este și ideea atunci când ai un blog. El povestește lucruri interesante așa că vă las să savurați.

”Evident că m-au durut aprecierile negative la adresa mea, pe ideea că sunt de origine maghiară.  Câteodată m-au înrăit. Dar am învățat de la un doctor din Târgu Mureș că nu e important ce se spune, ci cine spune. Oameni precum Marius Lăcătuș, Tudorel Stoica, Tiberiu Petriș, domnul Valentin, care sunt români buni, doctori cardiologi, creatori de artă, mă apreciază și-mi sunt prieteni, asta contează. Eu mă simt excelent printre români. Ideea e simplă: sunt mândru că sunt de origine maghiară sau că pot să simt că secuii sunt lângă mine. Eu știu că sunt și am fost un cetățean român foarte bun. A, că uneori spun adevărul despre ceea ce gândesc, asta este altceva. Dar eu tot timpul am dat și am primit lucruri frumoase din partea României.”

Loți Boloni nu mai antrenează deși recunoaște că și-ar dori să mai câștige cel puțin un campionat în Europa. Acum locuiește pe Coasta de Azur și își scrie memoriile.

”Eu consider că nu am un vocabular suficient de bogat în română să descriu niște sentimente. Am ajuns deja la pagina 200 a cărții mele pe care o scriu singur în maghiară.”

Boloni a explicat și de ce nu s-a întors până acum în România să antreneze.

”De când antrenez, după ce am fost la echipa națională, am mai fost contactat serios doar o singură dată, de Rapid, de domnul Copos. În rest, absolut nimeni nu m-a contactat, așa că nu s-a pus problema de negocieri sau de bani. Restul sunt invenții de presă.”, a dezvăluit antrenorul care l-a promovat pe Cristiano Ronaldo când acesta era la Sporting Lisabona.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu