joi, 28 iulie 2016

Secretele lui Sănmărtean

sursă foto: click.ro

      Lucian Sănmărtean este un fotbalist atipic. Nu știu dacă ar fi fost jucător de Bayern, Real sau Barcelona, dar cu siguranță este unul foarte bun, chiar și la 36 de ani, pentru fotbalul românesc. Ceea ce n-am știut până zilele trecute despre el și o să împărtășesc cu voi, este că este un om foarte credincios. Fostul său patron de la Vaslui, Adrian Porumboiu, povestește despre asta:
      ”Când eram finanțatorul Vasluiului, mergeam la jucători în cabină un minut ca să-i îmbărbătez. Am mers o dată, de două ori, de trei ori, Sănmărtean nu era acolo. Nu știa nimeni unde e. Chiar m-am luat de el și tot nu mi-a zis. Ca să aflu ulterior, de la masorul echipei, că Lucian mergea în sauna de lângă vestiar, care era închisă înainte de meciuri, și se ruga. Își lua acolo cartea de rugăciuni, citea din ea, era el cu credința lui. M-a impresionat acest amănunt, avea un mod corect de a se comporta”.
      Nu-l cunosc atât de bine pe Lucian încât să-mi dau cu părerea. Și nu mi-a plăcut niciodată să mă amestec în viața persoanală a cuiva. Dar Dumnezeu l-a ajutat pe Sănmărtean atunci când a simțit că-i fuge pământul de sub picioare. Și nu pe terenul de fotbal, că acolo inspiră siguranță atât spectatorilor cât și colegilor de echipă. Ci atunci când a aflat că soția lui a fost bolnavă de cancer. Eu îl admir pe Sănmărtean. S-a dedicat 100% familiei și în primul rând femeii care este deja alături de el de 16 ani.  Maria a trebuit să se opereze de două ori, în 2012 și în 2014. Și s-a vindecat miraculos. Acum cei doi duc o viață frumoasă împreună cu fetița lor, Natalia. Cele două prezențe feminine din viața lui Lucian îl susțin la meciuri din tribune.


     Astăzi, Pandurii Târgu-Jiu, echipa pentru care va evolua din această vară, va juca în această seară, de la 21:00, în turul trei preliminar al Europa League, cu Maccabi Tel Aviv. Pe această cale le urez succes.




         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu