vineri, 22 iulie 2016

US24.ro a schimbat soarta unui oraș

     

        O să încep această postare cu un gând după ce am citit o postare pe site-ul Octaviei Geamănu. Mi se pare că cel mai greu lucru în ziua de azi este să trăim fiecare clipă, pentru că într-adevăr este singurul lucru cert pe care-l avem. Și al doilea, să ne gândim la viitor și să protejăm natura. Ea ne poate oferi nouă și urmașilor noștri tot ce avem nevoie ca să trăim.
         Și acum să trec la subiect. Luna trecută am mers o săptămână în orașul meu natal. De fiecare dată când merg acolo îmi încarc bateriile. Și mă simt ”acasă”. Sigur vi se întâmplă și vouă, chiar dacă ne mutăm cuibul pe alte meleaguri. Ce-am găsit însă m-a dezamăgit. M-a mâhnit chiar. Mizerie printre blocuri, sticle sparte pe străzi și parcul copilăriei mele plin de gunoaie. Și pentru că nu sunt genul de om care să vadă, să se plângă și să stea cu mâinile în sân, m-am gândit noaptea ce e de făcut. Am luat de acasă niște pungi mari și m-am pus pe adunat. Nu înainte să am o ceartă teribilă cu mama mea care spunea că acțiunea va fi fără rezultat și mă voi face de râs. Degeaba am încercat eu să-i explic că nu-mi pasă nici de una, nici de alta. Așa cum spunea într-un interviu aici pe blog un alt om născut în Focșani, Narcis Răducan, dacă vrem să schimbăm lumea trebuie să începem cu noi.
        După aceea am postat un articol pe us24.ro, un site nou, pentru care scriu cu drag și 100% va avea succes pentru că găsești informații actualizate din toate domeniile. http://us24.ro/orasul-care-se-zbate-in-mizerie-si-nepasare/
       Și se pare că a citit cine a trebuit. Pentru că m-am întors peste o lună și nu mi-a venit să cred. S-au pus coșuri de gunoi în tot orașul. Inclusiv în parc, pe fiecare alee, cel puțin două. S-au recondiționat băncile, s-a curățat și vopsit fântâna arteziană și nu mai vezi nici sticle sparte și nici gunoaie, ci doar iarbă și trandafiri. Sper, când voi mai avea drum pe acolo, să văd că s-au asfaltat și aleile. Sincer, Focșaniul nu e atât de frumos ca Iașiul, de exemplu, dar e liniștit și dacă e curat chiar e un oraș de vizitat. Ideea e că se pot schimba lucrurile, trebuie doar să ne dorim din tot sufletul asta. De multe ori vorbim cu prietenii, cu vecinii, ne plângem și nimic bun nu se întâmplă. Trebuie să luăm cu toții atitudine pentru că lumea chiar e a noastră și trebuie să avem grijă de ea.



     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu