miercuri, 20 iulie 2016

Către hipermarketuri: ”Caut Tofu Natur și nu găsesc!”


     

      Nu se poate așa ceva. Am reușit să îndrăgostesc toată familia de Tofu Natur de la Fito Fitt și pur și simplu caut în tot Bucureștiul și nu găsesc. Până nu demult făceam aprovizionarea de la Auchan Crângași. Dar aduc puține și se vând ca pâinea caldă. Dacă nu sunt pe fază, nu mai găsesc. Și uite așa iau aproape în fiecare zi alt Auchan la rând, am bifat toate cartierele, nimic. Dacă nu faceți ceva urgent, mă pierdeți, mai ales că n-am niciun magazin mai aproape de 30 de minute de mers cu mașina.
      Sincer, mi-aș dori să găsesc la Mega Image dar nu au contract cu ei. Nu știu cum să fac, spuneți voi. Acum să vă explic de ce e un caz. Pentru că nu pot să mănânc nici brânză și nici ouă, iar acest tofu e foarte sănătos. Soia de obicei e modificată genetic. Bun...această firmă folosește una ecologică. L-am trimis special pe unchiul meu din Ozun să se inspecteze, pentru că Fito Fitt e la câteva sute de metri de unde locuiește el. Și e un orășel foarte mic de provincie unde toată lumea se cunoaște. Și nu în ultimul rând, pot să-i dau fetiței mele pentru că nu are sare și nici alți aditivi alimentari. În salatele de vară tofu e delicios. Pe cel cu legume l-aș mânca în fiecare zi. Și sortimentul asta a dispărut. Dacă voi sunteți norocoși și găsiți pe undeva, să-mi dați de veste. Și nu ezitați să încercați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu