sâmbătă, 13 februarie 2016

Orez cu mere fierte la abur...deliciu!

        Să spunem că da, am dat în mintea copiilor. Şi ce? Iubesc tot ce e dulce...aş mânca non-stop prăjituri. Dar cum nu mai am voie lapte şi ouă...sunt doar un vis frumos. Atât. Aşa că improvizez zilnic. Pentru mine şi pentru fetiţa mea. Din nou...cu ingrediente 100% naturale şi neprocesate. Şi acum vorbim despre micul-dejun. Nu ştiu cum e la voi, dar eu de când stau cu Anastasia, mănânc din ce-i gătesc ei şi nu invers. Adică fără zahăr, puţină sare, fără conservanţi. Şi nu, nu-s exagerată. Zahărul e foarte nociv si pentru noi.
       Şi uite aşa am ajuns la următoarea reţetă, nimic complicat. Orez integral cu mere fierte la abur. Pun orezul peste noapte la hidratat în apă cât să-l acopere. Dimineaţa îl spal bine printr-o sită mică de ceai la robinet. Pun într-o oală simplă la fiert 35 de minute. Atât trebuie să fiarbă orezul integral. Apoi curăţ merele de coajă şi de cotor, le pun şi pe ele la fiert într-o altă oală, cea cu sită pentru abur de la Ikea. Ele sunt gata repede, în aproximativ 10 minute. Apoi amestec orezul cu bucăţile de măr (mai pot pune si nuci, urmează să încerc) în blenderul de la Philips Avent. Şi gata masa. Poftă bună dacă încercaţi şi voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu