duminică, 17 aprilie 2016

Despre Sfânta Împărtășanie

      Vreau să scriu de foarte mult timp despre asta. Cred că încă nu am fost pregătită. Și acum mă gândesc dacă sunt eu în măsură să o fac. Tocmai de aceea nu o să mă bag în detalii de ordin religios. Pentru asta puteți vorbi cu preoți care au har sau să găsiți informații pe site-urile de profil. Sunt convingerile mele și le împărtășesc cu voi. Cred cu tărie în taina Sfintei Împărtășanii. Cred că orice om care crede cu adevărat în Dumnezeu ar trebui să poată merge la biserică și să fie împărtășit.  De fiecare dată când e sărbătoare. Pentru că asta îți întărește relația cu divinitatea. Așa cred eu. La adulți, este mai greu. Din ce știu trebuie să te mărturisești înainte și chiar dacă ții post nu o faci în fiecare săptămână, nu? Dar la copiii până în 7 ani nu trebuie. Nu știu cum e la voi dar pentru fetița mea mi-aș dori să-i placă să țină. O voi învăța. N-o voi obliga.
       Unde voiam să ajung? Că dacă noi, ca adulți, nu putem să o facem mereu, cred că este foarte important să-i ducem pe cei mici. Nu știu dacă e întâmplător sau nu, dar singura dată când a răcit serios fetița mea a fost atunci când am plecat două săptămâni într-o țară unde n-am găsit unde să o împărtășesc. O să spuneți că sunt exagerată. Dar așa cum mergem la doctor să ne asigurăm că este bine copilul nostru, așa ar trebui să o facem și cu mersul la biserică. Nu doar atunci când are o problemă și nu mai găsim nicio soluție decât aceea de a ne ruga. Chiar dacă avem senzația că putem controla totul, nu este chiar așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu