vineri, 15 aprilie 2016

Să ne unim cu toții pentru Neșu



     Mihăiță Neșu e un luptător, un model, ar putea fi subiect de film! Doar cu mare încredere în Dumnezeu poți să te ridici de la pământ și să renaști din cenușă precum Pasărea Phoenix. Acum are nevoie de noi mai mult ca oricând. Medicii din Statele Unite ale Americii i-au dat speranțe că ar putea să meargă din nou după un tratament costisitor pe care va începe să-l urmeze în luna septembrie. De ce este un miracol? Pentru că fostul fotbalist al Stelei, un tip pe care chiar l-am prins jucând în Ghencea, în viața de zi de zi cald, ușor timid, care emăna bunătate, s-a accidentat pe 10 mai 2011 la un antrenament al lui Utrecht și a rămas inițiat paralizat de la gât în jos. Mai târziu a fost părăsit de soție.
     Nu știu ce aș fi făcut eu în locul lui. Sincer. Mie mi-a fost greu în unele perioade ale vieții să-mi găsesc rostul pe acest pământ fără să am vreo problemă cu adevărat. El a luptat zi de zi. A crezut în Dumnezeu, în el, că se poate face bine. Ușor, ușor, a început să-și miște membrele. N-a stat cu mâinile în sân. Și-a canalizat atenția și spre alți oameni în suferință. A înființat Fundația Mihai Neșu, care ajută copii cu dizabilități și boli cronice din România. Acum are el nevoie de ajutor pentru a reîncepe o viață pe picioarele lui. La propriu. Și bunul său prieten, George Ogăraru, cel care a fost aproape de el în toți acești ani a pus la cale un meci, pe 9 mai, între Steaua 86, care sărbătorește 30 de ani de la câștigarea Cupei Campionilor Europeni cu două zile înainte de eveniment și Steaua 2006, ultima echipă românească care a jucat într-o semifinală de Cupa Uefa, acum 10 ani.
     Eu cu siguranță voi fi la Sala Polivalentă pe 9 mai, de la orele 19:00. Voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu