duminică, 21 august 2016

Everything is possible when you believe


       Mă simt fresh. Adică împrospătată. Plină de viață. Da, aproape că schimb prefixul. Dar mă simt un copil poznaș. Pus pe șotii. Îmi place să fiu așa. Să trăiesc pentru ziua de azi. Să iubesc. Să zâmbesc. Ador aventura. Mi-ar plăcea să mă urc pe munți ca la 16 ani. Plec în vacanță fără cazare. Îmi fac planul și bagajele pe ultima sută de metri. Nu-mi place să planific viața. Doar o trăiesc.
       Aș vrea să dansez mai mult. O fac zilnic, acasă. Aș vrea să călătoresc mai mult. Nu există lună să nu ies din oraș.  Aș vrea ca toate dorințele să mi se împlinească. Și să știți că da, mai devreme sau mai târziu, chiar se întâmplă tot ce-mi pun în cap. Spunea astăzi la predică părintele ceva lăsat de Dumnezeu nouă oamenilor. După care eu îmi ghidez viața. ”Dacă vei avea credință cât un grăunte de muștar, nimic nu va fi cu neputință”. Nu sunt nici foarte frumoasă, nici foarte deșteaptă, dar știu că sunt deosebită. Într-adevăr, maternitatea și uneori, oboseala, mi-a mai șters zâmbetul pe care-l afișam la 18 ani. Dar acum și lucrurile s-au schimbat.
       Nu vă pot dezvălui decât atât. Viața mea e departe de a fi perfectă. Dar am învățat din greșeli. Am învățat să-i prețuiesc și să-i iubesc pe cei din jur. Necondiționat. Să încerc să fiu acolo dacă cineva are nevoie de mine. Să pun accentul pe lucrurile de suflet și nu pe cele materiale. Să-mi urmez visele.
       Și mi-am pus în cap să reușesc. Și nu mă voi opri până acest lucru se va întâmpla. Succesul este doar pentru cei care luptă pentru el. Am învățat asta de la un bun prieten.
Trebuie doar să mă decid în ce direcție o să o apuc. Avem o datorie față de noi înșine. Să fim fericiți. Pentru că astfel putem să dăruim din energia noastră și celor din jur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu