luni, 29 august 2016

Obsesia Manymonths

                                   

        Știu, majoritatea oamenilor care vor citi acest articol vor spune: ”Ce-o mai fi și asta?” Ei bine, este noua mea obsesie. Așa se numește o firmă de îmbrăcăminte pentru copii din Finlanda. M-am îndrăgostit de ea în urmă cu un an și bine am făcut. Perioadele reci le-am trecut cu brio. N-am înfofolit copilul, pentru că lâna merinos, material folosit de cei de acolo, reglează temperatura corpului. Dacă nu e foarte frig, iarna poți sta lejer doar în pantaloni dublați, body și cagulă. Iar ediția pentru bebeluși e demențială: http://hiphip.ro/collections/haine-din-lana-merinos/products/body-kimono-manymonths-din-lana-merinos-poppy-red
       Oameni buni, dar a devenit foarte obositor. De o săptămână mă gândesc ca un drogat ce să mai cumpăr de pe www.hiphip.ro. Pentru că azi la ora 15:00 a intrat noua colecție și ei sunt unici importatori în România. Și deși sunt scumpe se vând ca pâinea caldă. În vara asta m-am chinuit să prind o pălărie de in și până să dau eu comanda deja nu mai erau. Dacă greșesc ceva, să mă scuzați. V-am spus, mă doare capul de la cât mi l-am tot stors ce să cumpăr, cum să asortez, îmi trebuie cu adevărat, nu-mi trebuie. Că doar dau 7 milioane de lei vechi dintr-un foc pe o pereche de pantaloni, două body-uri, un cardigan și o cagulă. Și-aș mai vrea și un fel de eșarfă unique și un cardigan de la o altă firmă care produce haine merinos, Joha. Am avut un pulover anul trecut pe care l-am purtat excesiv și e ca nou. Cred că o să le iau și Dumnezeu cu mila după. :)) Măcar nu ne ia frigul prin surprindere.
        Eu am antecedente. Cei mai mulți bani din viața mea i-am cheltuit pe haine. Nu-mi iau multe dar încerc să fie de calitate. Pe același principiu merg și cu fetița mea. Și mi-am transferat ușor, ușor atenția către hăinuțele ei. Acum că am dat comandă și v-am spus și vouă despre ce mă apasă, sper să-mi treacă și să-mi canalizez atenția spre altceva. Hai, v-am pupat!

      P,S. Sunt și haine din lână merinos pentru adulți. Anul asta o să-i scriu o scrisoare lui Moș Crăciun poate e darnic și e bun. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu